ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Ośrodka Pomocy Społecznej w Międzyrzeczu
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Zamówienia publiczne do 130 000 zł

Pobierz dane XMLDrukuj informację

Szczegóły informacji

Rozeznanie cenowe dot. Kompleksowej organizacji spotkania wigilijnego pn. „Wigilia Gminna 2019”

Informacja ogłoszona dnia 2019-12-02 19:02:21 przez Maria Górna

Akapit nr 1 - brak tytułu

Zamawiający:
Gmina Międzyrzecz/Ośrodek Pomocy Społecznej
ul. Wojska Polskiego 13B
66-300 Międzyrzecz
tel. 95 742 78 27
e-mail:  
 
ROZEZNANIE CENOWE
 
 
Dotyczy: Kompleksowej organizacji spotkania wigilijnego pn. „Wigilia Gminna 2019” dla 200 osób.
 
Termin: 19 grudnia 2019 roku w godz. 18:00-20:00
Miejsce: Hala Widowiskowo-Sportowa MOSiW, os. Kasztelańskie 8A, 66-300 Międzyrzecz (miejsce obowiązkowe)
Liczba uczestników: 200 osób
 
W związku z organizacją „Wigilii Gminnej 2019” Ośrodek Pomocy Społecznej w Międzyrzeczu zwraca się z zapytaniem o wycenę realizacji zamówienia. W ramach realizacji zamówienia wykonawca musi zapewnić kompleksową organizację (przygotowanie, obsługa i sprzątanie) spotkania wigilijnego pn. „Wigilia Gminna 2019” dla 200 osób, w tym:
  • przygotowanie sali, m.in. przywiezienie i ustawienie własnych stołów oraz krzeseł dla 200 osób, stosowna dekoracja stołów (nakrycie stołów białymi obrusami, zapewnienie serwetek jednorazowych, wszystkich potrzebnych naczyń i sztućców, koszy i worków na odpady),
  • przygotowanie i dostarczenie menu wigilijnego (szczegółowe menu musi być zawarte w treści złożonej oferty); potrawy gorące muszą mieć zapewnioną odpowiednią temperaturę w trakcie serwowania do stołów, menu musi zawierać zarówno potrawy, jak i napoje gorące oraz zimne,
  • zapewnienie całościowej obsługi w trakcie spotkania (m.in. podawanie do stołów, sprzątanie),
  • uprzątnięcie hali, w której będzie odbywało się spotkanie, w tym wywóz odpadów.
 
WAŻNA INFORMACJA: Wartość zamówienia nie może przekroczyć kwoty 9 500,00 zł brutto.
 
Wycenę wraz ze szczegółowym menu należy złożyć do dnia 10.12.2019r. do godz. 12:00 (liczy się data wpływu do Ośrodka) osobiście, pocztą tradycyjną lub w formie elektronicznej na adres:
 
Ośrodek Pomocy Społecznej
ul. Wojska Polskiego 13B
66-300 Międzyrzecz
e-mail:
 
Szczegółowe informacje można uzyskać w sekretariacie Ośrodka Pomocy Społecznej w Międzyrzeczu lub pod numerem telefonu 95 742 78 27.
 
JEDNOCZEŚNIE INFORMUJEMY, ŻE NINIEJSZE ROZEZNANIE CENOWE MA NA CELU ZBADANIE RYNKU I NIE JEST ZOBOWIĄZANIEM DO UDZIELENIA ZAMÓWIENIA I PODPISANIA UMOWY.

Załączniki

  • Informacja o wyborze wykonawcy (DOCX, 12.3 KiB) Data wprowadzenia do BIP: 2019-12-14 13:56:22 | Data wytworzenia informacji: 2019-12-14 | Informacja o wyborze wykonawcy – dotyczy zapytania ofertowego z dn. 02.12.2019 na „kompleksowa organizacja spotkania wigilijnego pn. „Wigilia Gminna 2019” dla 200 osób

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Ośrodek Pomocy Społecznej
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2019-12-02
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Maria J. Górna
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2019-12-02 18:58:55
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2019-12-02 19:02:21
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2019-12-14 13:56:22
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
368 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »
« powrót do poprzedniej strony